V zásilkovém obchodě zákazník nakupuje zboží z tištěného nebo elektronického katalogu prostřednictvím telefonické, písemné nebo elektronické objednávky (vymezení činnosti zásilkového obchodu).
Gastronom je specializovaný zásilkový obchod se zaměřením na hotely, restaurace, jídelny a podniky veřejného a společného stravování. Patří do obchodní skupiny Hofmann Bohemia – partner gastronomie, která zboží a služby pro gastronomii prodává již od roku 1993.
Jasná pravidla pro zásilkový obchod
– má jasnou a přehlednou strukturu
– nápověda vyhledávacího pole pomáhá zákazníkovi rychle najít hledané zboží
– v popisu zboží jsou uvedeny pravdivé a srozumitelné údaje
– má vlastní sklady, logistiku a objednávky jsou zpracovávány vlastními pracovníky
– call centrum (telefonní ústředna) je obsazena vlastními pracovníky a nikoliv externisty
– zákazník zná jména a pracovní zařazení lidí, kteří jeho objednávku nebo dotazy vyřizují
– řídí se ustanovením Obchodního zákoníku
– je členem Asociace pro elektronickou komerci APEK
– je na trhu dlouho a má potřebnou historii
Jak to funguje v Gastronomu?
– o zákazníky se stará 30 lidí, počínaje nákupem až po opravy zařízení
– má svoje sklady s vlastními zásobami, vypracovaný a fungující systém nákupu, skladování a expedice
– každý zákazník ví, kdo jeho zakázku zpracoval, balil a připravil k expedici
– kvalitní software na zpracování obchodních případů s možností kdykoliv dohledat jejich detaily
– vlastní grafické studio, které připravuje katalogy, apod.
– vlastní středisko oprav s lidmi, kteří odstraní případné závady na zařízení
– spolupracujeme s přepravní službou PPL a DHL s možností sledovat pohyb jednotlivých zásilek
Ceny a slevy
– v Gastronomu Skrblík denně doporučuje plnohodnotné zboží za velmi dobrou cenu
– našim zákazníkům trvale předáváme cenové výhody, které získáváme u našich dodavatelů společnými nákupy s našimi partnery v zahraničí
Záruka a reklamace
– platí zákonná ustanovení, kterými se musíme řídit
– zákazník má právo reklamace
– má právo zboží v souladu s reklamačním řádem vrátit
– poskytujeme běžnou záruku
Rychlost dodávky
– zboží expedujeme denně – čerpáme z vlastních skladů
– další mezisklady jsou od nás vzdáleny asi 100 km – takže si v případě nouze umíme velmi rychle pomoci
Buďte první kdo přidá komentář